niedziela, 18 maja 2014

88/ lavender maxi skirt


Ulewy nareszcie odpuściły i w końcu mam możliwość zaprezentowania Wam prawdziwie letniej stylizacji. Główną rolę odgrywa lawendowa, plisowana spódnica maxi, która pięknie współpracuje z wiatrem. Do niej dobrałam lekkie kozaki. W butach tego typu czuję się swobodniej niż w balerinkach. Gdyby tylko w sklepach można było znaleźć więcej ciekawych modeli w rozsądnych cenach, moja kolekcja z pewnością by się powiększyła i biegałabym w nich całe lato. Marzą mi się kozaki o długości do kolana... 
Jako, że dół stylizacji utrzymany jest nieco w stylu boho, na górę zarzuciłam bawełniany tiszert i klasyczną, białą marynarkę. Dobrałam kolorowe dodatki, wszystko utrzymane w pastelowych barwach. Wisienką na torcie są lustrzane okulary, którymi ostatnio Was trochę zamęczam, ale chyba prędko mi się nie znudzą. ;)


ZARA maxi skirt and shoes / MANGO jumper / NEW LOOK tee and necklace / PARFOIS handbag / W HAND WORKS bracelets

pics Jędrzej Glanda




Instagram


2 komentarze:

  1. niska osoba nie powinna nosic dlugich spodnic. Za ciezko to wszystko wyglada

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)