piątek, 1 listopada 2013

71/ first aid kit


Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam mój "zestaw pierwszej pomocy", po który zazwyczaj sięgam w sytuacjach ekstremalnych, czyli kiedy zaspałam albo dopadł mnie totalny brak weny. 
Moje ukochane, woskowane rurki połączyłam z granatową bluzką z neoprenu. Do tego biała marynarka (absolutny hit mojej szafy) i wyrazisty, masywny naszyjnik oraz czarne botki. Długo poszukiwałam takich butów na średnim obcasie, który umożliwiłby mi swobodne bieganie po mieście przez cały dzień. Kilka sezonów mi to zajęło, ale oto są :D


H&M blazer / ZARA boots, pants and necklace / CUBUS blouse / DKNY watch

pics Jędrzej Glanda

3 komentarze:

  1. prześlicznie wyglądasz !
    super blog, obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz, klasyka sama w sobie
    zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to, co widzę. :)
    Udane połączenie kolorystyczne, elegancki i kobiecy look...czego chcieć więcej? ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)