czwartek, 22 sierpnia 2013

57/ white shorts


Na te pochmurne dni mam dla Was stylizację z typowo letnim strojem. Szorty to wakacyjna codzienność, jednak u mnie na blogu gościły dość rzadko. Dziś wybrałam białe dżinsy, które połączyłam z krótkim tiszertem i mocnymi, złotymi dodatkami. Wyszedł mi całkiem zwyczajny, letni set, jednak nie oszukujmy się - w te największe upały stawiamy na komfort i wygodę, a taki właśnie był dzień, kiedy robiliśmy zdjęcia.


BERSHKA shorts / H&M tee and sunnies / NEW LOOK heels / ACCESORIZE necklace / W HAND WORKS bracelets

pics Jędrzej Glanda





9 komentarzy:

  1. śliczne buty :) szorty świetne :) Pozdrawiam + obserwuję ! http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne masz okulary i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny naszyjnik i fajne oksy ;)

    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw! Ale najlepsze okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, naszyjnik jest fantastyczny :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw, naszyjnik jest ciekawym elementem, obserwujemy ?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. " Wyszedł mi całkiem zwyczajny, letni set, jednak nie oszukujmy się - w te największe upały stawiamy na komfort i wygodę, a taki właśnie był dzień, kiedy robiliśmy zdjęcia." - dlatego założyłam idealne na upał buty na obcasie zamiast zwyczajnych sandałów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłoby wszystko fajnie.. gdyby nie te buty ! OKROPNIE WYCHODZĄ CI Z NICH PALUCHY !! bardzo nieestetycznie to wygląda.. BAAAARDZO.

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)