wtorek, 25 czerwca 2013

38/ leo lazzi skirt


Klasyczna ołówkowa spódnica w letnim wydaniu. Niesamowity wzór i kolorystyka, do tego świetny materiał i doskonałe wykonanie nieistniejącej już polskiej marki Leo Lazzi. Dziś postanowiłam pokazać ją Wam w zestawieniu z cielistą bluzką, ozdobioną delikatną falbaną. Do tego sandałki z ćwiekami i pojemna torba. Idealnie na takie upały i w sam raz do biura, przynajmniej mojego. ;)

Classic pencil skirt in the summer edition. Amazing design, colors, great material and excellent realization by no longer exists polish fashion company named Leo Lazzi. Today I decided to show it to you in combination with flesh-colored blouse adorned with a delicate frill. For this I added sandals with studs and roomy bag. Ideally for such a heat wave and the same time in the office. :)


LEO LAZZI skirt / ZARA blouse / DEE ZEE sandals / MANGO handbag 



13 komentarzy:

  1. Jak elegancko i pięknie! :) Świetna stylizacja do pracy :) Bardzo podoba mi się ten Twój lakier, co to za firma i kolor? Buźka i dzięki za odp. w sprawie aparatu :) Zdjęcia są mega!

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana za miłe słowa! :)

      lakier kupiłam w golden rose, seria paris, nr 04.

      buziaki! :D

      Usuń
  2. podoba mi się :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Styizacja!! Spódnica bardzo w moim stylu!


    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. zamieniłabym tylko buty na jakieś sandałki na obcasie i byłoby idealnie ;)

    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super! pięknie ci w takich kolorkach!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie odwiedziłabym Twój blog, niestety poprzez google+ nie mam takiej możliwości :( czekam na adres!

      Usuń
  6. Piękna uroda! Masz niesamowity styl! :)) Pozdrawiam cieplutko!

    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow this is amazing look.. I love your aquarelle skirt!

    www.iamlovingthis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinnaś nosić buty na obcasie do takich spódnic, bo tutaj prawie nie widać Twoich nóg.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie spódnice! Pięknie wygladasz i miło bylo Cię dziś poznać!<3

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)