niedziela, 26 maja 2013

28/ new in



Unfortunately, this weekend weather is spared, but I spent all the heavy rain at work. Today, using the only day off I went shopping. I must admit that I don't remember when I bought as many of clothes one day. I decided to give myself a little reward for a little bit of success and pushed the boat :D Here I present to you my news, that in a moment I will present in the stylizations. :)

Niestety w ten weekend pogoda nas nie oszczędzała, ja jednak i tak całą ulewę przesiedziałam w pracy. Dziś korzystając z jedynego dnia wolnego wybrałam się na zakupy. Muszę przyznać, że nie pamiętam kiedy kupiłam taką ilość ciuchów. Postanowiłam sprawić sobie nagrodę za mały sukces i trochę zaszalałam. :D
Zdecydowałam się na ołówkową, skórzaną spódnicę w sam raz do biura. Niesamowicie podoba mi się gra asymetrycznego suwaka, który czyni ją nietypową oraz kolor - granat, a nie czerń, jak planowałam. Kolejna rzecz to torebka inspirowana projektem Michaela Korsa z Aldo. Jedyne co bym w niej zmieniła to barwa - uwielbiam czarne torebki i kupuję je w dużych ilościach, jednak teraz mam dłuższą fazę na biel - biała lub cielista byłaby idealna! No, ewentualnie mogłaby być pomarańczowa. ;) Jeżeli chodzi o lordsy, to decyzję o zakupie podjęłam w ciągu minuty. Są cudowne! Dalej mamy geometryczne, białe spodenki i dżinsową koszulę, czyli coś co ma każda blogerka. Koszula to świetna baza, której od dawna mi brakowało, a jeżeli chodzi o spodenki to cóż... widziałam je na milionie blogów, ale są tak genialne, że nie mogłam im się oprzeć!
Poniżej zdjęcia nowości, które już za chwilę zaprezentuję w stylizacjach. :) 









1. ALDO bag / H&M loafers
3. BERSHKA laptop case / MOHITO skirt / H&M necklace
4. PULL AND BEAR jeans shirt / ZARA shorts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks for all comments! :)