niedziela, 17 marca 2013

6/ dress code + studs

Today was sunny day in Warsaw, so we went to park in Wilanow. I present you my dress for work, which is elegant, but still in my own style. Studs are the most important in my outfit. They are on bag (I bought it few years ago on sale!), beanie and jacket. 
+ my new cowboy boots from Aldo - I love them!


Dziś prezentuję Wam moją stylizację do pracy. Biurowy dress code kojarzy się z nudnymi, źle dopasowanymi garniturami. Ja kompletnie tego nie akceptuję i mimo, iż charakter mojej pracy nie jest aż tak "sztywny", lubię tworzyć zestawy jak najbardziej eleganckie, ale za razem w moim stylu, w których tak jak dziś od razu mogę wyjść na miasto i nikt nie wie, że wybiegłam prosto z biura ;). Jedyna zmiana to rozmiar torby z XL na XS i po pięciu minutach jesteśmy w Wilanowie na spacerze. Pogoda w ten weekend to coś cudownego! Niby był mróz, ale przy tej ilości słońca w ogóle nie odczuwalny. 
Myślę, że słowo ćwieki to dziś motyw przewodni i pewnie będzie tak jeszcze nie raz. Są na torebce (łup wyprzedażowy sprzed kilku lat!), czapce i marynarce, którą uwielbiam. Krem z czarnymi akcentami w stylu bouclé. Pazura dodaje jej lamówka z metalowym zdobieniem i ćwieki zamiast guzików przy rękawach. Niby klasyczny outfit - czerń z odrobiną kremu, a jednak nie jest nudno. Smaku dodaje mój nowy, wiosenny nabytek - botki z Aldo, zakochałam się w nich!


  





ZARA jacket and shirt / RIVER ISLAND trousers / ALDO boots / MANGO bag / KYOU beanie / H&M sunglasses / H&M and WALLIS jewellery

2 komentarze:

  1. Marynarka świetna ! sama takiej poszukuję tylko ciągle coś nie leży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szukałam, kiedy przestałam, to przypadkiem trafiłam na nią na wyprzedaży :) Zawsze tak mam;p

      Usuń

Thanks for all comments! :)